New York



När jag satt i sängen i morse och kollade ut över vårt kalla vinterland fick jag en extrem
" Jagsaknarnewyorkmerännågotannt" känsla var jag tvungen att lägga upp en bild av en av mina favorit butiker i Soho. Det är en liten butik på spring street som har den mest underbara blandingen av kläder jag någonsin har sett. Jag tror jag gick runt i en timme och bara kollade på alla mumsbitar. Om jag inte mins fel heter butiken LFStores och defenetivt värt ett besök om man någon gång åker till the City. /E

Kommentarer
Postat av: karro

ååh! elin, varför åker vi inte dit istället för??? ring mig!

2010-01-09 @ 12:56:20
Postat av: Emma

Jag vill jätte gärna dit! HELT besatt av tanken att flytta dit efter gymnasiet, vilket du med är antar jag! Haha! Puss på dig snygging

2010-01-09 @ 16:27:07
URL: http://emmavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0