Snö överflöd





VAD JAG fick kämpa för att ta mig igenom stan i 13,5 centimeter höga skor i 5 centimeter snö. Vad gör man inte för att vara fin. Sedan gick jag till Face för att få mina ögonbryn plockade. Vad duktiga de är, för det första gör det kanppast ont och för det andra blir det riktigt snyggt. Sedan bar det av hemmåt för te och plugg. Jag ska egentligen träna men jag har inte världens lust att gå ut i detta väder för att ta mig dit./E

Det är inte jätte lätt att bli snygg i en snöstorm men idag hade jag på mig; Skor Zara, byxor Urban outfitters,linne Monki, lång kofta Rabalder, jacka Vintage,väska ADAX.

Kommentarer
Postat av: Marry

5 cm snö låter inte så hemskt som det var :P

2010-01-31 @ 01:12:55
Postat av: evelina

vad kostar det att plocka ögonbrynen på face? :)

2010-02-11 @ 20:57:54
URL: http://www.unstoppable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0