Wash it off

Vad mycket vi har att göra i skolan nu, det är helt crazy! Min söta Becka fylle 17 idag, grattis till dig. Jag önkar att jag kunnat komma till fikat men skolan var i vägen. Men tusen Grattis! Jag hittade denna bilden på sofissnabbshots och det är en butik som heter Sabon oh ligger bland annat i Soho New York. Jag var faktiskt inne här i sommras och det är verkligen värt ett besök. De säljer massor av handkrämer, body washes, body/hand scrubs krämer m.m. I det stora handfatet i mitten kan man gärna få testa deras produkter och det är mega skönt. Själv köppte jag en slags hand/body scrub  i vanilj/lavendel, super bra. Butiken ligger på spring street och som sagt värd ett pop in. /E

Kommentarer
Postat av: carrs

oh you wouldn't dare! ;)

puss

2010-03-05 @ 20:09:48
URL: http://flowerbombs.se
Postat av: Emma

Oh yes I did... Äsch, nej då! Mina fötter gör så ont efter arbetspasset. Var er fika mysig? Puss

2010-03-05 @ 22:28:29
URL: http://emmavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0